lördag, december 16, 2006

Motstånd

Det skulle bli skönt att köra gårdagens Julbord ur kroppen på dagens intervaller 5*5 min, men jag möttes av oväntat motstånd! Dels kördes världscupen i skidor på Tv så förmiddan försvann. Sen va det lägga på vinterdäck på bilen, eftersom det kanske blir lite vintrigt? Väl framme på friskis så var det ovanligt mycket folk på gymet där mitt artrosskadade ben skulle få träning i en kvart. Lite stressad kom jag till slut upp på spinningcykeln. Det visade sig att pulsklockan glappade som vanligt, styret lossnade efter halva passet till följd av en trasig åtdragningsanordning och att nån envis människa spelade Michael Jacksons " beat it" i hallen brevid, om o om igen i 55 min av den timme som jag tränade. Klarade alla yttre hot o genomförde envist mina 5*5 planenligt. När jag duschade efteråt släckte dom i omklädningsrummet. Dom ville kanske att jag skulle försvinna? Från jordens yta?

Inga kommentarer: