lördag, december 23, 2006

Traditionellt Race

I vanlig ordning kring jul så körde vi ett litet mtb race vid Lundabadet. Alla verkade vara upptagna av andra traditioner, men 3st blev vi iallafall, varav en utan cykel. Några kom förbi med cyklar o va publik i några varv, men nån större publikstämning blev det inte, tror jag? Hörde mest mitt eget flåsande.
En badplats i December är en ganska lugn plats o minnena från sommaren är så gott som osynliga. Lämpar sig bra för lite syraträning. Och syraräning blev det! 181 i medelpuls och 98% av racets 45 min på rödmarkeringen. En jämn hög pulskurva o en småtaggig höjdkurva.
Efteråt fikade vi lite varm choklad o dom sista lussebullarna.
I morron väntar nästa tradition, 3 tim distans o fika i Finstakiosken.
Sen va det nån som sa att det var Julafton i morron oxå!? Posted by Picasa

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kunde inte avvara tid mitt på dagen men vi syns säkert på annadagen så till dess säger jag bara GOD JUL....

stefan sa...

Tackdesamma!