fredag, maj 04, 2007

Inta position!

Har kommit ifrån mitt grundande träningschema pga tävlingsäsong. Man kan ju tyvärr inte styra datumen tävlingarna ska gå, o därför måste man improvisera lite. Men tänkte damma av min gamla 5 dagarsveckoträning litegrann ett tag eftersom nästa riktiga race inte är förrän om 2 v. Hoppas kunna styra formen lika bra som jag gjort hittills. Det har gått bra när det behövs o lite mindre bra när det mindre behövs.
Det handlar om att ta händerna ur byxfickorna, peka med hela handen, sträcka på ryggen, vara nyrakad o rätta in sig i ledet. Det är nämligen lätt att man tappar diciplinen när det inte finns raka linjer att följa o man flummar runt med lite spontanträning som bara gör mig oförändrat dålig!!!

En av mina katter är värdelös på att jaga låtsasråttor i snöre, men en mästare på att fånga riktiga möss ute.
Så ska det vara.
Bäst när det gäller.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är rätt achtung, achtung....raka led armar uppåt sträck!..

stefan sa...

Precis!