onsdag, maj 23, 2007

Framåt

Vid sydliga vindar blåser en doft av MacDonalds flott in genom våra sommaröppna dörrar på jobbet. Eftersom jag är lite misstänksam mot allt som kommer från USA, så tror jag att man tillsatt ett beroendeframkallande medel i friterings fettet, som talar till svaga människor. Det är nämligen bara när man känner sig lite trött, håglös eller allmänt svag som det luktar gott! Det är USA som kommer att leda oss till undergången.
Var månlandningen en lika stor bluff som den påstådda ufokraschen med skadade rymdvarelser i nåt ökenområde i södra USA på 50 talet?
Var Lance Armstrongs cancer en lika stor bluff som dom dopade friidrottarna i USA landslaget?
Är det fortfarande extrakt av kokablad i Coca cola?
Är George Bush egentligen en seriefigur i tidningen MAD?
Var 11 september arrangerat av USA för att få anledning att åka ut o kriga i arabländer för att komma över mer olja?
Är Macdonalds maten egentligen inte mat, utan beroendeframkallande skit som gör vanliga människor till feta icketänkande apatiska kollin, vilka några få rika svin i USA skor sig på, både när vi äter skiten och blir sjuka av den?

Jag vet att Mountainbiken "uppfanns" i USA, men cykeltävlingar i terräng har funnits i Europa sen hjulet uppfanns, så det är egentligen inget "nytt".
I morron ska jag jobba kväll för första gången på länge. Inga lunchställen är öppna när man blir lite hungrig på kvällen. Orkar inte göra matlåda, så det får bli en Macdonalds hamburgare o en Cola tror jag?
Full fart framåt! Mot undergången....

Inga kommentarer: