söndag, augusti 26, 2007

Höst

Efter att ha sovit bort stort sett hela Lördagen, så var dagens lugna cykelpass skönt. Men fan va seg i benen jag är!
Tillbringat en del tid framför tvn o FriidrottsVM, "Detta gigantiska gladiatorspel.." som Persbrandt skulle kallat det.
Fällde bland annat en tår efter upplösningen i finalen på damernas kulstötning!!
Ja! Jag lever mig in när jag ser idrott.

En lugn vecka träningsmässigt bakom mig, men denna vecka blir lite mer på riktigt. Sista riktiga träningsperioden i denna säsong, där några race återstår i September.
Sen blir det lugnt nästan hela Oktober. Då ska jag passa på att bli lite sjuk o sånt, så man klarar sig i ett år till...
Inte en enda sjukdag efter nyår har jag haft än så länge Tyder på vettig träning?
Eller på för fjollig träning?

Inga kommentarer: