lördag, augusti 11, 2007

Varning!


I detta oländiga skogsområde strax utanför Märsta Centrum sågs en man i 40-årsåldern uppföra sig på ett misstänkt ansträngt sätt. Han sågs först i en större grupp av konstiga människor som senare spred ut sig över området, vilket ytterligare försvårade eftersökningsarbetet. Han uppges enligt ögonvittnen på platsen o i närliggande områden ha flåsat, haft en stirrande blick och med cykel jagat andra män o kvinnor i skiftande åldrar.
Lyckligtvis kunde mannen senare odramatiskt gripas på en stormarknadsparkering i närheten, då han naken stått vid en bil med cyklar på taket o försökt byta om.
Mannen bedöms som ofarlig men något frustrerad o lätt förvirrad.

Körde en deltävling i "MTB sthlm" som gick i det gudsförgätna Märsta. Hade grymt hög puls men det gick inte särskilt fort. Men jag har kört saktare...
Nöjd med att jag körde jämt o fint hela loppet, trots att det kanske inte riktigt var min typ av bana o benen kanske inte hade det värsta krutet.
Ledde min klass ett tag, men fick finna mig i att bli tvåa.
Inte ens smårace får men vinna!!
Man drömmer sig tillbaks till vårformen, men skillnaden är inte så stor som man tror.
Posted by Picasa

Inga kommentarer: