onsdag, oktober 17, 2007

Testing testing


En morot.
Det var det enda jag åt innan jag stack ut på ett fusktest där jag skulle pröva hur det kändes att köra mitt mörkerpass med lite svält inlagt.
Åt lunch kl 1100 och ett äpple kl 1330. Moroten slank ner kl 1630 och kl 1745 stack jag ut o cyklade i 3 timmar o 10 minuter. Som vanligt hade jag bara vatten i flaskan.
Det gick bra tack vare jämnt tempo o 123 i medelpuls.
Åt väldigt snabbt o mycket direkt efteråt
Ungefär såhär ska mina kvällscyklingar på onsdagar se ut.
Svältpass enligt forskning.

Min ljuskägla från cykellyset fångade dom här djuren ikväll: Katt, fladdermus, uggla, rådjur, räv, tjurar, VILDSVIN, hund, grävling, plus en massa prassel i buskarna som kunde ha varit vad som helst...
Jag är ju ingen jägare, så jag behöver inte vara rädd för björnar som kommer för att äta upp mig....
Posted by Picasa

Inga kommentarer: