lördag, mars 22, 2008

Revbensspjäll

Påsken kunde jag tidigare i livet(för ganska många år sedan) relatera till dom värsta fyllorna, men på senare år som den värsta träningshelgen.
Spy på påskafton efter en blöt långfredag, har numera ersatts av illamående efter intervallpass på skärtorsdag.
Flerdagarsfestandet som påsken erbjöd, är numera dagar, timmar o mil i cykelsadel oavsett väder.
Påsken är ändå den högtid som jag tycker bäst om. Om man nu ska tycka om högtider?
Inga speciella krav, bara ledigt o ljust o vår. ?

Bockar för ännu ett väl genomfört träningspass idag. Verkar som om jag klarar min så kallade grisvecka ganska galant, som vanligt. Har gjort det värsta nu.
Och vågen visar ytterligare nästan ett kilo mindre. 72,5 kg närmare bestämt.

Behövs för att jag ska orka upp för backarna med min svaga fysik..

Inga kommentarer: