söndag, juli 29, 2007

Halvtid o slutsignal


Vid en analys av den hittils gångna säsongen kan man konstatera att man är lite snabbare, tack vare ganska hård träning o väldigt lite talang. Bilden är från XC loppet på SM i Huskvarna på 2a varvet av 5 och man kan se att jag fortfarande har lite fokus i blicken. Sen pajade ju cykeln o det var tur att jag inte blev fångad på bild då! Även om jag med möda lyckades ta mig i mål.
Det har varit lite stolpe ut på alla XC lopp utom ett, däremot har tempoloppen gått bra.

Om det varit stolpe ut hittils under säsongen vad gäller cykel, så kan man säga att semestervädret varit 10 meter ovanför mål o ut i publiken. Semesterns sista timmar försvinner oåterkalleligt in i evigheten, och man väntar på slutsignalen.
Men jag tränar på för att bli en ännu senigare gubbe som kanske åker lite fortare, även om jag stod helt still när dagens intervallpass 6*5 min utfördes på en spinningcykel på en blåsig veranda tillsammans med 3 andra (lika tragiska?) människor..
Posted by Picasa

Inga kommentarer: