tisdag, juli 24, 2007

Visst kan det bli så!

Ägnade 3tim o 40 min åt att lugnt cykla undan regnskurar o lyckades ganska bra, förutom några droppar. Det rycker inte direkt i kroppen efter att få cykla efter en SM helg.

Men man är väl tvungen, eftersom man är proffs snart. För alla nuvarande proffs har väl snart åkt fast för doping.

Det är där jag kommer in i bilden.

Annons:
"Ärlig odopad medelmåttig veterancyklist söker arbete i seriöst cykelstall med coolt namn.
Ni får en ganska noggrann kanske lite långsam medarbetare, som gärna på presskonferenser vill möta okunniga journalister från kvällstidningar eller tv 4 att få vredesutbrott på. Kanske med inslag av fysiskt våld?
Jag är alltid redo att ställa upp för era sponsorer, om jag får lust?
Jag kommer självklart att försöka göra mitt bästa på alla tävlingar (som jag tycker är roliga att köra.)"

MVH

Stefan 40

Inga kommentarer: