söndag, april 08, 2007

30523...

...hjärtslag blev det på dagens cykelpass på knappt 4 tim. Är det därför det svartnar för ögonen när jag reser på mig ur soffan? Vissa säger att varje individ är "förprogrammerad" med ett visst antal hjärtslag i ett liv. Jag slösar i så fall på dom. Liksom på pengar, god mat o det mesta.
Kompenserar kanske med min icke höga vilopuls på runt 40 slag, och med min icke höga inkomst.
Har man inga pengar, kan man lika gärna köpa upp det lilla som finns, så blir det iallafall lite kul ett tag.
Har man inget liv, kan man spendera hela påsken på en cykel o slösa hjärtslag.
Den stora frågan är vad dom flesta andra gjorde?

Skulle gått på Nine Inch Nails genom tiderna andra sverigekonsert ikväll, men jag var för sent ute o biljetterna var slut. Får trösta mig med att en ny skiva ( Year Zero) kommer ut runt den 14 april. Där förutspår man bland annat jordens undergång 2022!!

Så va fan gör det om jag slösar hjärtslag...

Inga kommentarer: