tisdag, april 17, 2007

En skitdag

Ovanligt trött gick jag upp i morse som om man anade att det skulle vara en dålig dag på gång. Och det var det.
Trots att jag hållt mig inom lagens råmärken, kört på rätt sida, hållt tider, bockat o bugat så har dumma människor fått min dag att bli riktigt dålig.
Aggressioner starka nog att begå en massaker i en amerikansk skola, har jag svalt.
Tur att man är frisk eller nåt?
Det blev inget träningsrace idag, ingen ville väl ha med mig att göra, och alla hade dragit typ 10 min innan utsatt tid från samlingspunkten.
Tack alla som gjort min dag.

Det var i april 1994 som Kurt Cobain sköt sig i ansiktet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du får trösta dig med att det bara kan bli bättre. Kanske är den extra vilan precis det som du behöver för att flyga fram i Lönnsvik. Ses, om jag nu hinner dit innan alla startar ...eller så är väl racet flyttat...vem vet, men spännande är det!

stefan sa...

Nu har man tappat rytmen i schemat så nu är det kört 10 år framöver.. :)